6. 2. 2022 Vládní harakiri, covid šikana, trestní oznámení
Vítáme vás u našeho dnešního komentáře.
Vládní harakiri
Vláda v tomto týdnu utrpěla KO od Nejvyššího správního soudu, který ji zrušil nacistická opatření vůči novodobým Židům – neočkovaným – ve smyslu prokazování se obdobou čínského „Social credit“, tedy „Covid pasem“ pro umožnění vstupu novodobých Židů do restaurací a podniků dalších služeb. NSS tuto starou nacistickou praxi, uplatňovanou vůči tehdejším židovským obyvatelům Říše zrušil.
Kvazi odborníci vlády, v čele s Chlíbkem, si nevěděli v dané situaci rady, proto od 9. 2. přestává tato nacistická praxe platit. Výrok ministra zdravotnictví Válka o tom, že kdyby již v té době platil Pandemický zákon, tak by k takovému soudnímu rozhodnutí nikdy nedošlo, nás vede k podání trestního oznámení na jeho osobu. S textem tohoto trestního oznámení vás v závěru komentáře opět seznámíme a můžete se k němu připojit, pokud uvedete na náš e-mail své plné jméno, adresu bydliště. Poté se stanete spolupodavatelem a budete informováni o výsledku vyšetřování.
Válek má ovšem pravdu, Pandemický zákon neumožňuje soudní přezkum nacistických praktik vlády, právě proto jej tato nacistická vláda prosadila navzdory všeobecnému odporu k jeho přijetí. Pandemický zákon u nás zavádí mnoho dosud nevídaných totalitních praktik, které si dovolili snad jenom nacisté za Hitlera. Mnoho lidí to nechává chladnými, což je paradoxní, pokud kvůli bití studentů na demonstracích v roce 1989 byli ochotni vyjít do ulic a bolševickou vládu odstranit. Dnes tupě přijímají ještě horší praktiky současné nacistické vlády, které si ani bolševici nedovolili.
Avizovaným zrušením nacistických opatření se Fialova vláda pokouší, opětovně, rozdělit dosud pevně spojenou demokratickou opozici vůči nim a to tím, že Pandemický zákon sice proti vůli občanům přijala, ale zároveň zrušila daná nacistická opatření. Toto jednání může mít bezesporu vliv na jednotu demokratické opozice vůči nacistické vládě.
Pandemický zákon obsahuje možnost zavedení trvalého Nouzového stavu, zavedení nacistické, zdravotní, diskriminace, neumožňuje soudní přezkum vládních rozhodnutí, umožňuje omezení svobody pohybu pomocí SMS zprávy, umožňuje odebírání základních lidských práv. Je potřeba v odporu setrvat, dokud nebude Pandemický zákon novelizován k demokratickým a lidskoprávním principům.
Vláda také „vyřešila“ spor s Polskem o důl Turow. Polská strana se „vyplatí“ z následků pro naše občany. Polská vláda evidentně jedná v zájmu svých obyvatel, otázkou je, jak jedná Fialova nacistická vláda a v čím zájmu. Všeobecně je patrné, že spor, jako takový, vlastně žádným sporem nebyl, šlo jenom o to získat nějaké miliardy do státního rozpočtu, bez ohledu na zájem našich občanů. Zcela jistě lze namítnout, že dobré sousedské vztahy jsou více, než peníze. Dlouho se budují a také se mohou velmi rychle zkazit. S polskou stranou určitě bylo dobré jednat, zcela jistě nebylo dobré případ předávat nějakému politbiru z EU, ale dosáhnout kompromisního řešení pro obě strany, což se nestalo. Polská vláda vyhrála, za pár drobných Fialova nacistická vláda prodala své občany z dané oblasti. Kdo ovšem čekal, že by se česká vláda někdy postavila za zájmy českých občanů, že?
Z hoaxu pravdy
Kvůli čínské chřipečce nám všem zavedli totalitu, brutální více, jak bolševickou. Ani bolševici nezakázali skoro 40% občanů využívat služeb. Od samého počátku byl za hoax, dezinformaci, považován fakt, že vitamín D významně snižuje riziko těžkého průběhu covid chřipečky. I kvůli tomu byl prof. Beran označen za dezinformátora. Izraelský deník Hamodia zveřejnil výzkum, ze kterého je patrné, že vyšší dávky vitamínu D výrazně snižují riziko těžkého průběhu covid chřipečky.
K tomu další hoax, pro změnu opět od údajného dezinformátora, prof. Berana, který již svůj výzkum zveřejnil, citoval jej i New Your Times, který se týkal léku Invermektin, kdy na základě výzkumu, který v Japonsku proběhl, se tento lék osvědčil, jako důležitá prevence proti těžkému průběhu covid chřipečky. Samotná WHO (Světová zdravotnická organizace) v roce 2021 uvedla, že použití Invermektinu může snížit riziko těžkého průběhu chřipečky o 81%. Protože se jedná o antiparazitikum, nebylo dosud použití tohoto léku povoleno k léčbě čínské chřipečky, ale veškeré výzkumy jeho pozitivní vliv prakticky potvrzují. Aby nevznikl dojem, že lék je lékem na čínskou chřipečku, to opravdu není, ale umožňuje stabilizovat, prakticky okamžitě, jeden důležitý prvek, jak vysvětloval v XTV prof. Beran, čímž se zabrání těžkému průběhu čínské chřipečky.
Epidemie očkovaných byla označována za hoax. Poslední čísla ukazují, že onemocní, i v přepočtu na 100 t obyvatel, daleko více experimentálními nefunkčními vakcínami obyvatel, než neočkovaných. Toto byl od začátku fakt, jenom se lhalo, že tomu tak není. Dokonce i těžký průběh mají více tito experimentálním šlemem očkovaní, než neočkovaní. Fakta dokazují, že nejlepší imunitu vytváří nákaza čínskou chřipečkou, již jednou nakažení občané se podruhé nakazí sporadicky. Imunita získaná nákazou je nejúčinnější proti čínské chřipečce. Opět hoax, který se stal pravdou. Jejich lži jsou neudržitelné.
Těch údajných hoaxů je více, ale vybrali jsme pro vás tyto.
Cenzura veřejnoprávních médií
Opakovaně uvádíme, že veřejnoprávní média si neplní svoji základní funkci a mají být definitivně zrušena a nabídnuta soukromým subjektům k odkoupení. Propagandistické nesmysly, kterými dnes a denně „zásobují“ obyvatelstvo, jsou doslova zločinem, jako za Hitlera.
Pročpak nejsou občané informováni třeba o masivních protestech po celém světě proti totalitním nacistickým praktikám vlád? Proč řádně neinformují o dění třeba dnes v Kanadě, kde probíhá největší protest proti nacistickým pohlavárům vládnoucím Kanadě, který je označován za „Konvoj svobody“, ke kterému se přidalo na více jak milion Kanaďanů? Proč nejsme informováni, že podle kanadské státní propagandistické hlásné trouby je 54% obyvatel Kanady proti těmto nacistickým opatřením a žádají jejich zrušení?
Zajisté jste si všimli, že pokud již Goebbeselové informují, tak neopomenou uvádět, že demokratická opozice vůči vládním nacistům je jimi označována za pravicové extrémisty, nevzdělané, konspirátory, dezinformátory, nacisty. Přitom se jedná o demokratickou opozici vůči nacistům.
Zajisté jste si všimli, že pokud již informují, tak připojují takové záběry, které evokují „hrstku“ protestujících, přestože jich je i více jak 40 tisíc.
Tato propaganda musí skončit. Nechť je dělána soukromými subjekty, mají na to plné právo, jako je dezinformační Seznam, Novinky apod. Ale v žádném případě nemáme mít povinnost si tyto nacistické napomáhače platit.
Nepolitická olympiáda
Olympijské hry byly v minulosti považovány za „apolitické“, to nám zase dezinformátoři z propagandistických veřejnoprávních médií lžou o 106. Nikdy tomu tak nebylo. Olympiáda byla v nacistickém Německu, na dvou OH došlo k politickému bojkotu sportovců, do USA nejel bývalý Východní blok, do SSSR nejela výprava USA apod. (OH 1980 a 1984). V 1920 byly původně OH přiděleny Budapešti, ale jelikož R-U bylo spojencem Německa, o pořadatelství přišla, mnohé státy ani nebyly pozvány. 1924 nebylo na OH pozváno Německo. 1948 nebylo Německo a Japonsko pozváno, SSSR se odmítl účastnit. Mohu klidně pokračovat dále. OH se skoro 100 let staly symbolem politiky. Již samotné lobby ve prospěch té, či oné země, toto jasně dokazují. To, že jsou OH nepolitické, je sprostou lží propagandistických médií. Nikdy tomu tak prakticky nebylo.
Samotné rozhodnutí o pořádání OH v nějaké zemi, je čistě politickým rozhodnutím. Rozhodují o tom pouze a jenom politici a to kvůli propagandě své země. Vedle toho byly OH vždy snahou o výdělek, prakticky veškeré stavby vám zaplatí fanoušci, výběr daní za krátkou dobu, prodej práv apod. Je to politické rozhodnutí a finančně výhodné pro daný stát.
Naprostá většina OH za posledních 100 let sloužila pouze a jenom politické propagandě pořádajících zemí. Je tomu i dnes, kdy OH pořádá Čína.
S ohledem na tyto skutečnosti je alibistický politický bojkot nových neonacistických zemí, třeba z EU, velmi srandovním. Sami propagandisticky prezentují svůj neonacistický systém, všichni s Čínou obchodují, prakticky si nedovedou představit vlastní existenci bez levné čínské produkce. Jejich argument o porušování lidských práv, v době, kdy novodobým Židům – neočkovaným, zakazují vstup do podniků služeb, je už jenom třešničkou na dortu jejich sprostoty. Ale co od neonacistů čekat, že? Dalo by se napsat, že zrovna oni by měli o lidských právech držet huby. 🙂
Teatrální gesta, kdy neonacistický český premiér odmítne alespoň symbolicky podpořit české sportovce na OH v Číně, protože by musel podat ruku čínskému prezidentovi, nejsou ani úsměvná, jako spíše trapná a ubohá. A to především s ohledem, že si s ním kdykoliv jindy ruku podá a ještě mu poleze do zadnice, protože bez čínské produkce tu nesestavíme jediný automobil, nebo jadernou elektrárnu. A to opomíjím zájem naší země, našich občanů. Jistě, můžeme s Čínou ukončit veškeré obchodní i politické vztahy. Osobně bych s tím problém neměl, ale musíme si zajistit svoji produkci, kterou za nás dělá ta fuj Čína, a vyrábět si sami. To by ovšem násobně zdražilo veškeré produkty a ekonomiku naší země, celé neonacistické EU, ale i USA, vehnalo do obrovské, dlouholeté ekonomické krize, díky snížení kupní síly obyvatel a tím i snížení spotřeby. Vše má své pro a proti, ale hrát falešné hry, jako neonacista Fiala, to je pod úroveň kohokoliv trochu normálního.
Lidé, jako vedení EU, dnešních USA, dělají z OH právě ty politické hry.
70 let na trůnu.
Tak snad – God save the Queen.
Přejeme vám krásný příští týden.
Nezapomínejte, politika je obchod s lidskou hloupostí, tak se nedejte.
TEXT TRESTNÍHO OZNÁMENÍ
Nejvyšší státní zastupitelství
Jezuitská 585/4
Brno
660 55
Věc: Podnět k prošetření podezření na spáchání trestného činu
Podávám tímto podnět k prošetření podezření ze spáchání trestného činu Vydírání, podle § 175, odst. 3, 4 zákona č. 40/2009 Sb., Trestní zákoník na Prof. Vlastimila Válka a dále na neznámé pachatele z okruhu Vlády České republiky.
Své podezření na spáchání výše uvedeného trestného činu odůvodňuji:
-
Nejvyšší správní soud (dále „NSS“) v tomto týdnu zrušil asi 46-té neonacistické vládní opatření, které po vzoru Adolfa Hitlera, který podobnými nařízeními zakazoval Židům nakupovat a navštěvovat podniky služeb, zakázalo experimentálními vakcínami bez znalosti jejich dlouhodobých negativních důsledků neočkovaným „podlidem – novodobým Židům“ navštěvovat podniky různých služeb, jako jsou restaurace, sportovní zařízení, kulturní zařízení, kadeřnictví a desítky dalších, pokud se neprokáží očkováním experimentálními vakcínami, nebo proděláním nemoci covid-19, ne starším 6-ti měsíců. Ve svém odůvodnění NSS uvedl, že neonacistická vláda nesmí dále vydávat taková opatření, která jsou donucovacím prostředkem k vakcinaci experimentálními vakcínami, které ani nebrání nákaze touto nemocí a fakticky nebrání vůbec ničemu. Ve své podstatě, NSS konstatoval, že vláda se dopustila naplnění skutkové podstaty výše uvedeného trestného činu a to jak po subjektivní, tak objektivní stránce. Podle výše uvedeného znění trestného činu, dle odst. 5, je i příprava tohoto činu trestná.
-
Výrok NSS je nepřezkoumatelný z hlediska trestního práva, státní zastupitelství je povinno jednat v souladu s tímto rozhodnutím NSS a nesmí jej zpochybňovat. Výrok NSS jednoznačně prokazuje, že vláda se dopustila výše uvedeného trestného činu, naplnila skutkovou podstatu trestného činu po objektivní i subjektivní stránce, vláda jednala úmyslně, s cílem vydírat neočkované obyvatelstvo jeho neonacistickou perzekucí, po vzoru Adolfa Hitlera.
-
Následný výrok prof. Válka, ministra zdravotnictví, pronesený ve Sněmovně Parlamentu ČR, který zněl – kdyby byl přijat tzv. Pandemický zákon, který byl v té době ve Sněmovně projednáván, k takovému zrušení vládního opatření by nedošlo, právě proto je nutné tento zákon přijmout. Prof. Válek tak prokázal úmyslnost jeho jednání ve smyslu perzekuce neočkovaného obyvatelstva, která nemá jakákoliv protipademické, nebo proti epidemické opodstatnění. Je pouhou vyděračskou praktikou vlády donucení k „dobrovolnému“ očkování obyvatel tím, že mu jsou odejmuta „základní lidská práva“, což je naplněním skutkové podstaty výše uvedeného trestného činu ve smyslu – jiné těžké újmy – kdy odebrání základních lidských práv je Ústavou považováno za nejtěžší možnou újmu občanovi.
-
Vláda je minimálně od poloviny loňského roku informována, že experimentální vakcíny jsou v otázce docílení bezinfekčnosti bezcenné. I po vakcinaci může být, stejně jako experimentální vakcínou neočkovaný občan, opět nakažen, infekci může opět přenášet, s ohledem na pravděpodobný bezinfekční průběh je prakticky bacilonosičem, který díky obdobě čínské totalitní – social credit – tzv. Covid pasu, nebyl povinen se testovat, mohl šířit nemoc dále. Zde podotýkám, že jsem podal trestní oznámení pro šíření nebezpečné infekční nemoci, ke kterému ani po 2 měsících od podání nemám žádné vyjádření Státního zastupitelství, přestože je jeho povinností mě nejdéle po 30 dnech od podání informovat! Z výše uvedeného je patrné, že i občané, kteří si nechali vpravit do těla experimentální vakcíny, bez znalosti možných dlouhodobých důsledků, mohou být stejně snadnými bacilonosiči a přenašeči nemoci, jako neočkovaní. Toto prokazuje, že vláda, při této vědomosti, cíleně a úmyslně vydírala pouze neočkované občany, aby je donutila k vakcinaci, která má smrtelné důsledky pro mnohé očkované, jak je podezření hlášeno ve všech státech.
-
Zákaz využívání podniků služeb, které jsou největším podílem na Hrubém domácím produktu ČR s více jak 60% podílem, milionům neočkovaných, většinou pracovně aktivních občanů, přivodil majitelům těchto podniků ztráty v několika set miliardách Kč. Stejnou měrou mělo toto rozhodnutí vliv i na neplnění státního rozpočtu v příjmové stránce daní – především daně z přidané hodnoty, daně z příjmů, spotřebních daní apod. Toto opět v řádech desítek-stovek miliard Kč ročně. Na to nemusíte být žádný velký Einstein, abyste si uměli spočítat, že 6 lidí nepřinese tolik tržby, jako 10 lidí. Takto vznikla škoda značného rozsahu, odhadem kolem 1 bilionu korun Kč za 2 roky.
-
Tato nezákonná opatření přivodila nutnost nákladů v rozsahu několika set miliard korun ročně, což je škoda značného rozsahu, ve formě vynucených kompenzací podnikatelům a jejich zaměstnancům, protože přišly o své tržby, díky neonacistickým praktikám perzekuce neočkovaných a odejmutí jejich základních lidských práv.
Dále podávám podnět k prošetření podezření ze spáchání trestného činu dle § 310, odst. 2 zákona 40/2009 Sb. Trestní zákoník, Rozvracení republiky na neznámého pachatele, který odůvodňuji:
-
Nejvyšší správní soud zrušil více jak 40 neonacistických vládních opatření již z dob minulé, i současné vlády.
-
NSS vládní opatření považuje za praktiky donucovací, vydírání neočkovaných občanů. V minulosti ve svém odůvodnění uváděl výtky k vládním opatřením a jejich odůvodněním, včetně skutečností, že vláda si nadále dělá, co chce, nerespektuje soudní výroky.
-
Z veřejně dostupných zdrojů je patrné, že se vláda rozhodla přijímat nová vládní opatření a daná měnit tak rychle, aby bylo občanům znemožněna účinná soudní obrana vůči neonacistickým způsobům posledních dvou vlád.
-
Neonacistická vláda Fialy prosadila přijetí tzv. Pandemického zákona, který dále znemožňuje soudní přezkoumání jejich neonacistických opatření. (Zatím pouze ve Sněmovně Parlamentu ČR).
-
Tato situace trvá 2 roky. Soustava státního zastupitelství za celou dobu neučinila jediný krok, který by vyvodil odpovědnost za nezákonná neonacistická opatření vůči vládě, včetně miliardových škod, která způsobila. NSS zrušil více jak 40 neonacistických vládních opatření. Soustava státního zastupitelství působí dojmem dohlížejícího orgánu Gestapa, vůči demokratickým silám bývalého nacististického Německa, nebo dnes neonacistického Česka, která aktivně podporuje tyto zločiny proti lidskosti, vydírání, miliardové škody, neplní si svoji základní funkci, danou ji zákonem. Zdá se, že soustava Státního zastupitelství je infikována a vedena zločinci, jejichž zájem je likvidace demokratického zřízení České republiky. Státní zastupitelství umožnilo doslova rozkrást, bez jakékoliv trestní odpovědnosti, téměř bilion korun za poslední 2 roky!
-
Státní zastupitelství je ze zákona povinno jednat z tzv. Moci úřední, což po dobu 2 let nečiní. Nikoho nezačalo stíhat, přes více jak 40 soudně zrušených neonacistických opatření vlády, tedy v přímé souvislosti s tímto porušováním základních lidských práv, přes výroky NSS o vydírání neočkovaných občanů. Mám za to, že soustava Státního zastupitelství České republiky se aktivně podílí na naplnění skutkové podstaty výše uvedeného trestného činu a žádám, aby mé podání bylo předáno k prošetření zahraničním státním zástupcům, kteří budou garantovat objektivní prošetření zločinů, na kterých se Státní zastupitelství mohlo aktivně podílet svojí pasivitou a neplněním svých povinností.
-
Nejen já, ale i mnozí moji spoluobčané se domníváme, že při zrušení více jak 40 nezákonných vládních opatření, kdy každé jednotlivé muselo způsobit značné finanční, materiální, lidské škody, přesto struktura státního zastupitelství nevyvodila jedinou trestně-právní odpovědnost, že státní zastupitelství jednalo a nadále jedná na politické zadání, při vědomosti, že docházelo k porušování základních lidských práv, bez zjevné příčiny. V takovém případě by Státní zastupitelství porušilo své povinnosti, nepodléhat politickým tlakům, a mohlo tak přispět k výše uvedenému naplnění skutkové podstaty trestného činu.
Dále podávám podnět k prošetření podezření ze spáchání trestného činu Zneužití pravomoci úřední osoby podle § 329, odst. 3, zákona č. 40/2009 Sb. Trestní zákoník, které odůvodňuji:
-
NSS ve svých více jak 40 rozhodnutích, které neonacistickým vládám zrušil, konstatoval, že vláda nedodržuje zákonná pravidla pro vydání takových opatření. Soustava státních zastupitelství přitom vždy mlčela, nejednala, jak ji ukládá zákon, z moci úřední a nevyvodila trestněprávní důsledky vůči vládním zločincům, přestože nepochybně každé jednotlivé takové opatření způsobilo značné finanční, materiální i lidské škody.
-
Více jak 40 rozhodnutí NSS, která rušila neonacistická opatření vlád je důkůzním břemenem o naplnění skutkové podstaty výše uvedeného trestného činu, jak po objektivní, tak subjektivní stránce.
-
Neonacistická, nezákonná vládní opatření, po vzoru Adolfa Hitlera, způsobila naší ekonomice bilionové škody. Jenom státní dluh se zvýšil téměř o 1 bilion korun, vedle toho byly zlikvidovány tisíce podnikatelů.
-
Ministerstvo zdravotnictví a vláda ČR „ohodnotila“ hodnotu lidského života na cca 1.000.000 Kč, což je maximální částka kompenzace za jeho ztrátu. V této souvislost lze uvést, že kdyby se srovnatelně platilo za „lidský život“ při úmrtí na, nikoliv „s“, čínskou chřipečkou, bylo by odškodné, vyplacené státem, na úroni několika málo miliard. Škoda způsobená lidmi, kteří jsou napojeni na farmaceutickou lobby, mají z nich obrovské příjmy, jako „kvazi vládní odborníci“, způsobili škodu v řádech 1.000x větší. Soustava státních zástupců opět nekoná. Tyto hodnoty jsem si nevymyslel já, ale naši političtí představitelé a soudy.
-
Veškerá vládní opatření za 2 roky nebyla vydávána s ohledem na zdraví občanů, ale pouze a jenom kvůli její neschopnosti a neschopnosti zdravotnických manažerů zajistit dostatečný počet personálu a pružnost zdravotnických zařízení reagovat na zvýšenou potřebu při jedné infekční nemoci. Mohl-li neočkovaný chodit do zaměstnání a tam se stýkat i se stovkami spoluzaměstnanců, bez restrikcí, jezdit do zaměstnání v plných autobusech MHD, přitom ale nemohl do kadeřnictví, kde, ve větších městech, je na ploše kolem 100 m2 cca 8 osob, jakou to asi mělo mít protiepidemickou důvodnost? Samotný výrok NSS z tohoto týdne uvádí, že vládní opatření nesměřovala k ochraně zdraví, ale k donucení neočkovaných se nechat očkovat experimentální vakcínou. Tento výrok je pro Státní zastupitelství závazný a nepřezkoumatelný.
-
Podle výroků zdravotnických manažerů, jako např. Ing. Ludvíka, bylo na nemocničních lůžkách cca 40% sociálních případů, kdy lidé, ačkoliv bezpříznakoví nemoci, na nich byli zbytečně hospitalizováni, protože se neměli kam vrátit – domovy důchodců je odmítaly vzít zpět apod. Na tato lůžka ovšem nemocniční zařízení vykazovala náklady na tzv. „covid lůžko“, kde údajně platba zdravotních pojišťoven za takové lůžko byla několikanásobně vyšší, než za běžné lůžko. Pokud je toto pravdou, jak například uvedl ing. Ludvík, nebo jiní manažeři, došlo doslova k rozkradení miliardových finančních prostředků ze zdrojů zdravotního pojištění. Tato informace je známa po celé 2 roky, přesto Státní zastupitelství opět nekonalo při tak rozsáhlé trestné činnosti.
Dále podávám podnět k prošetření podezření ze spáchání trestného činu podle § 356, odst. 3 – Podněcování k nenávisti vůči skupině osob, nebo k omezování jejich práv a svobod, které odůvodňuji:
-
Podle výroku NSS se vláda dopustila diskriminace a vydírání neočkovaných občanů vůči chřipečce Covid-19.
-
Vláda svým vydíráním podněcovala nenávist vůči neočkovaným osobám na čínskou chřipečku.
-
S ohledem na výrok NSS se vláda dopustila podněcování k omezování práv a svobod neočkovaných.
Dále podávám podnět k prošetření podezření ze spáchání trestného činu podle § 366 odst. 2 Nadržování, které odůvodňuji:
-
Soustava Státního zastupitelství i přes více jak 40 rozhodnutí NSS nevyvodila jediný závěr o trestné odpovědnosti.
-
Přestože NSS konstatoval, že vlády ČR se dopustily tr. činu vydírání, státní zastupitelství nekonalo a nekoná, v rozporu se zákonem.
Dále podávám podnět k prošetření podezření ze spáchání trestného činu podle § 401 odst. F Útok proti lidskosti, který odůvodňuji:
-
NSS vyřkl ve svém odůvodnění, že se vláda ČR dopustila vydírání a perzekuce „novodobých Židů – neočkovaných“, které nutí podrobit se experimentální vakcinaci, bez znalosti možných dlouhodobých důsledků. K tomuto účelu po 2 roky zneužívá Ústavy a šikanuje, diskriminuje neočkované lidí.
-
Neočkovaní občané byli zbaveni základních lidských práv a svobody, nemohli využívat podniků služeb, přestože neonacistická vládní opatření postrádala jakýkoliv epidemiologický smysl.
-
Vlády Babiše i Fialy pokračovaly v systémové segregaci a aparthediu neočkovaných, bez zjevných epidemiologických důvodů, viz. Výše uvedené.
-
Stejně jako Židé za Hitlera ve 30. letech minulého století, ani neočkovaní nemohli navštěvovat podniky služeb.
Dále podávám podnět k prošetření podezření ze spáchání trestného činu podle § 402, odst. 2, Apartheid a diskriminace skupiny lidí, který odůvodňuji:
-
Naplnění skutkové podstaty výše uvedeného trestného činu spatřuji v tom, že vlády ČR uvrhly statisíce občanů do těžkých životních situací, které jsou důsledkem jejich neonacistického vedení země. Statisíce živnostníků nemohou přijímat „novodobé Židy“ jako své zákazníky, čímž přichází, v souhrnu o stamiliardy korun a byli vystaveni, nesmyslnou apartheidovou politikou státu k ožebračení, nebo ukončení své činnosti.
-
V souladu s rozhodnutím NSS se jedná o nezákonná rozhodnutí, která mohou naplňovat skutkovou podstatu výše uvedeného trestného činu, protože vládní opatření nebyla vedena snahou o zdraví, ale účelově k donucení neočkovaného obyvatelstva se očkovat. Takové jednání je trestné.
-
Soustava státního zastupitelství opět, celé 2 roky, nevyvodila jediný trestně právní důsledek z takového jednání neonacistických vlád, mám za to, že aktivně napomáhá naplnění skutkové podstaty výše uvedeného trestného činu.
Aby bylo naprosto zřejmé, jsem přesvědčen, že celá struktura Státního zastupitelství napomáhala státnímu převratu v naší zemi z demokratického na neonacistické, nebo jiné totalitní zřízení. Jsem přesvědčen, že od nejnižší formy státního zastupitelství, po nejvyššího státního zástupce došlo k podpoře vlastizrádného jednání vlády, vedoucí k přeměně demokratického zřízení naší země v zřízení totalitní, diskriminující s podporou státních zástupců novodobé Židy – neočkované. Celá struktura státního zastupitelství je podjatá, z hlediska zákona, protože na ni směřuje i mé podezření z výše uvedené trestné činnosti. Proto požaduji, aby bylo prošetření mých podezření zadáno nepodjatým vyšetřovatelům a státním zástupcům. Nebudu se bránit ani předání vyšetřování do zahraničí.
Jenom hypotetická otázka, kterou toto mé podání zakončím. Kdy by se laskavě uráčilo Státní zastupitelství konat, už při výstavbě plynových komor pro neočkované, nebo po „dobrovolném“ spálení 5, 50, 500, 5.000 neočkovaných, nebo nikdy, jako v minulosti, kdy sloužilo totalitním režimům?
Žádám, ve lhůtě dané zákonem, o informaci, jak bylo mé podání prošetřeno, s jakým výsledkem.
S pozdravem